Υγεία

Ποια είναι στην υγεία τα οφέλη από τον χαλκό;

Χαλκός στην υγεία και τη διατροφή

Ως φυσικό στοιχείο, ο χαλκός είναι παρών παντού στον κόσμο γύρω μας. Η ζωή έχει εξελιχθεί με την παρουσία του και οι άνθρωποι έχουν αναπτύξει βιολογικούς μηχανισμούς που απαιτούν τακτικές προμήθειες χαλκού. Ο χαλκός είναι άρρηκτα συνδεδεμένος με την ισορροπημένη διατροφή που συνιστάται από τους γιατρούς και τους διαιτολόγους.

Λαμβάνουμε τον χαλκού από διάφορες πηγές. Ως φυσικό στοιχείο, υπάρχει σε πολλά τρόφιμα και στο νερό. Το πεπτικό μας σύστημα απορροφά την απαραίτητη ποσότητα για τη διατήρηση της καλής υγείας μέσω ενός συστήματος ρύθμισης που ονομάζεται ομοιόσταση, το οποίο αποβάλλει τον υπερβολικό χαλκό.

Ο ρόλος του χαλκού στην εξέλιξη και στην ανάπτυξη

Τα οφέλη για την υγεία του χαλκού είναι πολλά. Ο χαλκός είναι απαραίτητος για την ανάπτυξη των βρεφών, ισχυρών οστών, την ωρίμανση των ερυθρών και των λευκών αιμοσφαιρίων, τη μεταφορά του σιδήρου, στον μεταβολισμό της χοληστερόλης και της γλυκόζης, τη συστολή των καρδιακών μυών και στην ανάπτυξη του εγκεφάλου. Η διατροφή του χαλκού είναι ιδιαίτερα σημαντική για τις έγκυες γυναίκες, για τα έμβρυα και για τα νεογέννητα μωρά. Η συνιστώμενη από την Π.Ο.Υ. καθημερινή απαίτηση για χαλκό είναι 20 mg / kg σωματικού βάρους για ενήλικες και 50 mg / kg σωματικού βάρους για παιδιά.

Σύμφωνα με τον Παγκόσμιο Οργανισμό Υγείας (Π.Ο.Υ.), ο μεγαλύτερος κίνδυνος που συνδέεται με τον χαλκό είναι η πιθανή ανεπάρκεια του, ακόμη και για τις αναπτυγμένες χώρες της Δυτικής Ευρώπης ή της βόρειας Αμερικής. Η ανεπάρκεια του χαλκού μπορεί να οδηγήσει σε προβλήματα υγείας, όπως αναιμία, προβλήματα στην καρδιά ή κυκλοφορίας, ανωμαλίες των οστών ή επιπλοκές στη λειτουργία του νευρικού και του ανοσοποιητικού συστήματος, των πνευμόνων, του θυρεοειδούς, του παγκρέατος και των νεφρών.